El Kubb de Sesoliveres
Cuina de temporada amb productes 100% de proximitat
Sesoliveres obre les portes cada migdia per oferir un concepte de restaurant diferent: cuina de temporada amb productes 100% de proximitat. Però això no és tot, si quedeu encisats amb el que mengeu podeu comprar els productes frescos per gaudir-los a casa vostra.
La nostra llarga trajectòria en la restauració, des dels inicis amb el restaurant El Jardí, ens ha ensenyat que a la nostra terra tenim excel·lents productes, i que el millor per a la nostra societat és el consum de proximitat perquè contribuim a l’economia local i perquè reduint el transport reduim les emissions de CO2.
Però el consum de proximitat encara ens aporta un altre benefici i és que ens obliga a menjar els productes de temporada, allò que la natura ens té preparat per a cada època de l’any perquè sap quins nutrients necessita el nostre organisme per sobreviure al clima d’aquell moment.
I perquè pugueu gaudir d’aquest tresor a casa vostra, us oferim la possibilitat d’adquirir al mateix restaurant els productes frescos dels nostres productors, ben preparats amb una caixeta per emportar.
Un nou espai on gaudir de la gastronomia en calma.
Menú 16 euros (beguda, cafè i IVA incl.)
Podeu reservar al 93 804 91 64
Al nostre Facebook podeu consultar el menú del dia.